Setkání uživatelů se bude konat v úterý 21. 1. 2025 od 13.00 hodin v Praze v Paspově sálu, nedaleko stanice metra Anděl.
Seznámíme Vás s novinkami v systému FLUXPAM 5, včetně legislativních úprav (např. elektronizace ostatních dávek nemocenského pojištění, změny v zaměstnaneckých benefitech, dohodách o PP).
Cena za jednoho účastníka je 700 Kč + DPH, fakturovat budeme po setkání.
Závazné přihlášky a případné změny posílejte na e-mailovou adresu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. nejpozději do středy 15. ledna 2025.
Podrobnější informace Vám budou včas zaslány.
Nové e-VPDPP – Výkaz příjmů zúčtovaných zaměstnavatelem zaměstnancům činným na základě dohody o provedení práce - je přijímáno na ČSSZ od 1.8.2024.
Podání e-VPDPP se musí poprvé zpracovat a podat na ČSSZ za 07/2024. Na ČSSZ možné podat nejdříve 1.8.2024. Nejpozději musí být podáno za 07/2024 do 20.8.2024.
Uživatelé se zakoupeným novým modulem e-VPDPP budou provádět odesílání výkazu přímo z programu podepsáním kvalifikovaným certifikátem a odesláním přes e-podání (standardní postup jako u ostatních e-podání). Další informace pro zájemce o modul e-VPDPP: ing. Petr Kuchař, mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript., tel. 257 221 700.
Od 1. července 2023 platí pro zaměstnavatele povinnost na výzvu Úřadu práce sdělit informace o výši příjmů zaměstnance (Doklad o výši příjmů).
MPSV v současnosti rozesílá zaměstnavatelům dopis, kterým informuje o možnosti přímé integrace mzdových a ekonomických systémů se systémy MPSV a ÚP. K tomuto účelu byl spuštěn v pilotním provozu vývojářský portál, umožňující integraci s úřadem prostřednictvím API.
Nadále zůstávají zachovány obvyklé způsoby podání potvrzení Doklad o příjmu zaměstnance.
Ve firmě Flux v současné době zjišťujeme možná technická řešení a jejich následné zapracování do systému Fluxpam5.
O způsobu řešení komunikace s portálem MPSV – API Vás budeme informovat.
KLIENTSKÁ ZÓNA
Pro naše zákazníky jsme zpřístupnili Klientskou zónu, kde jsou k dispozici manuály, změnové listy k aktualizacím systému FLUXPAM 5 a další podpůrné materiály.
Postup pro získání přístupu do klientské zóny:
1. Vyplnění registračních údajů v záložce Klientská zóna (klikněte na odkaz "Nemáte účet?").
2. Počkejte na ověřovací mail, zadaný při registraci, a potvrďte v něm uvedený verifikační link (odkaz).
3. Po ověření ze strany administrátora FLUX obdržíte na e-mail, zadaný při registraci, informaci o aktivaci účtu a umožnění přístupu do klientské zóny.
VIDEONÁVODY
V Klientské zóně jsme připravili k 30.výročí vzniku firmy dárek v podobě videonávodů, obsahujících doporučené postupy i méně známou funkcionalitu.
Níže si můžete prohlédnout ukázku.
05 - Cyklus zpracování mezd | |
06 - Informační okno a pevné okno historie | |
14 - Rychlý náhled na výplatní pásku |
ZKRÁCENÁ OBRAZOVÁ PŘÍRUČKA
V Klientské zóně v sekci Ke stažení je k dispozici zkrácená obrazová příručka. Doufáme, že ji ocení především začínající uživatelé. Jejím cílem je poskytnout stručné zjednodušené informace pro usnadnění práce s mzdovým systémem.