FLUX,  spol s r.o.

 

Podpora

 

Klademe důraz na spokojenost zákazníka

Znamená to, že všechna očekávání, která od dané aplikace měl, aplikace plní, nebo mu dokonce dává i něco, s čím původně nepočítal. To vše se neobejde bez velmi dobré vzájemné komunikace a bezprostředního řešení požadavků.

 

K tomu využíváme řadu prostředků:

  • telefonní spojení - linka hotline, umožňuje telefonicky bez zbytečné prodlevy řešit problém,
  • vzdálená pomoc - možnost za souhlasu a přímé kontroly zákazníka přistoupit k "jeho" počítači, doplňuje telefonní spojení. Jedná se o velmi efektivní a rychlé řešení potřeb,
  • automatické aktualizace programu - umožňují globálně i cíleně provádět úpravy a změny v systému u zákazníka,
  • e-Hotline - možnost komunikace s možností zasílání dotazů uživatelem systému přímo z programu

 

 

Onemocní vaše mzdová účetní a vy si nevíte rady? Zpracujeme vaše mzdy a pomůžeme vám s vytvořením požadovaných výstupů.

 

Samozřejmostí je možnost osobní návštěvy, pomoci přímo u zákazníka.

 

Zákazník se může rozhodnout mezi individuálním nebo společným školením k jednotlivým produktům.

 

Pomocníkem zákazníka může být i videonávod nebo podrobná dokumentace.

 

Pravidelně se konají i společná setkání uživatelů, kde jsou popisovány provedené změny a úpravy systému.

 

 

 

Vstup pro VS
Toogle Left