Podpora
Klademe důraz na spokojenost zákazníka
Znamená to, že všechna očekávání, která od dané aplikace měl, aplikace plní, nebo mu dokonce dává i něco, s čím původně nepočítal. To vše se neobejde bez velmi dobré vzájemné komunikace a bezprostředního řešení požadavků.
K tomu využíváme řadu prostředků:
- telefonní spojení - linka hotline, umožňuje telefonicky bez zbytečné prodlevy řešit problém,
- vzdálená pomoc - možnost za souhlasu a přímé kontroly zákazníka přistoupit k "jeho" počítači, doplňuje telefonní spojení. Jedná se o velmi efektivní a rychlé řešení potřeb,
- automatické aktualizace programu - umožňují globálně i cíleně provádět úpravy a změny v systému u zákazníka,
- e-Hotline - možnost komunikace s možností zasílání dotazů uživatelem systému přímo z programu
Onemocní vaše mzdová účetní a vy si nevíte rady? Zpracujeme vaše mzdy a pomůžeme vám s vytvořením požadovaných výstupů.
Samozřejmostí je možnost osobní návštěvy, pomoci přímo u zákazníka.
Zákazník se může rozhodnout mezi individuálním nebo společným školením k jednotlivým produktům.
Pomocníkem zákazníka může být i videonávod nebo podrobná dokumentace.
Pravidelně se konají i společná setkání uživatelů, kde jsou popisovány provedené změny a úpravy systému.
Vstup pro VS |